Kiedy dostajemy smycze do identyfikatorów?

Ostatnio bardzo popularne stały się różnego rodzaju warsztaty, kursy, szkolenia oraz coachingi organizowane przez specjalistów dla różnych branż. Zdarza się, że tego typu spotkania odbywają się w dużych aulach lub salach konferencyjnych. Często też trwają one po kilka godzin i są połączone z obiadem czy poczęstunkiem przy kawie.

Smycze do identyfikatorów jako forma reklamy

smycz do identyfikatoraPrzygotowanie takiej konferencji dla dużej ilości osób jest dużym wyzwaniem i procesem, który wymaga dokładnego zaplanowania.Na wejściu każdy z uczestników wydarzenia dostaje pakiet startowy. Zazwyczaj w pakiecie startowym znajdują się materiały reklamowe oraz plakietka imienna zawieszona na smyczy do identyfikatora. Smycz do identyfikatora posiada logotyp partnera wydarzenia lub organizatora. Jest to idealny produkt reklamowy na którym można umieścić dane firmy lub jej logotyp, który będzie z czasem utrwalał się w umyśle uczestników. Kiedyś byłam na debacie dotyczącej zatrudnienia pracowników oraz problemach z jakimi się borykają przy zatrudnieniu dzisiejsi pracodawcy. Dostałam na wstępie smycz do identyfikatora, którą musiałam mieć przypiętą w trakcie debaty, która była transmitowana on-line na stronie internetowej firmy, która była jej organizatorem. Na smyczy do identyfikatora znajdował się logotyp firmy z branży biurowej – dostawcy materiałów biurowych do firm i przedsiębiorstw. Reklama w formie smyczy reklamowej w takim a nie innym miejscu, była idealnym rozegraniem marketingowym. Spełniła funkcję nośnika reklamowego oraz zasygnalizowała właścicielom firm, że jest nowy dostawca, któremu zależy na pozyskaniu odbiorców. Bądź co bądź sama debata była ciekawym i inspirującym spotkaniem. Poza tym został zwiększony zasięg przekazu, ponieważ osoby nie będące na debacie także zobaczyły logo firmy z branży biurowej. Stało tak się dzięki transmisji on-line w Internecie, która była dostępna na stronie firmy organizującej debatę. W tym przypadku udało się dotrzeć zatem do większego grona osób.Jak widać tego typu narzędzia marketingowe i reklamowe można wykorzystać w różnorodny sposób. Wszystko zależy od okoliczności oraz formy przekazu.

Nie zapominajmy jednak, że tego typu gadżety po szkoleniu, warsztatach czy konferencjach są zabierane przez uczestników do domów i mieszkaniach, gdzie nadaje się im drugie życie. Na przykład przypina się je do kluczy lub korzysta w jakikolwiek inny przydatny sposób. Dlatego właśnie ta forma reklama i promocji jest skuteczną formą dotarcia do odbiorcy i jest polecana wielu firmom i przedsiębiorstwom.