Atuty posiadania logo z fartuchem w restauracji

Każde przedsiębiorstwo działające w sektorze usług musi dbać o kontakt z klientem i swoją rozpoznawalność. Takie firmy jak na przykład restauracje powinny inwestować w fartuchy, które będą miały naszyte lub nadrukowane logo. W ten sposób nawet kelnerzy mogą promować restauracje wśród klientów. Konsument, który często widzi dane logo zapamiętuje firmę i jest mu łatwiej podjąć decyzję zakupową przy następnej okazji. Taka osoba będzie podświadomie czuła, że zna markę i wie, jakie produkty kupuje lub zamawia.

Fartuchy z logo dla restauracji

bawełniany fartuch z logoRestauracja to nie jest firma, która działa tylko w obrębie usług. Każde danie jest produktem, a jego przyrządzenie usługą. W marketingu nazywa się to formułą 4p. Każdy właściciel, który zna się na marketingu zainwestuje w takie rzeczy, jak bawełniany fartuch z logo. Niekoniecznie muszą go zakładać kucharze, lecz osoby mające kontakt z klientem. Kelner przynoszący posiłki gościom restauracji może nosić taki fartuch. Po pierwsze restauracja będzie zapamiętana, a po drugie sprawi dobre wrażenie. Konsument musi przyswoić sobie Twoje logo. Taka odzież sprawi, że wygląd kelnera zostanie odebrany jako estetyczny. Jak każdy się domyśla, estetyka ubioru pracowników restauracji jest niesamowicie ważna do zachęcenia klientów. Dlaczego bawełniany fartuch, a nie z innego materiału? To jest z kolei kwestia techniczna, którą również należy wytłumaczyć. Bawełna to materiał, który zachowuje prze swoje właściwości, czyli jest odporna na wiele prań. Łatwo jest odplamić bawełnę nawet z takich plam, jak po barszczu lub winie. Dodatkowo odpowiednio pofarbowana bawełna dobrze trzyma kolor. Na tkaninie bawełnianej można nadrukować wiele obrazków metodą termotransferu. Fartuch zostanie przez pracowników agencji poligraficznej nałożony do prasy. Następnie umieszczą na nim nadruk, który przyklei się do niego przy zamknięciu prasy. Taka forma przenoszenia logo na fartuch gwarantuje wysokie walory estetyczne nadruku przez długi czas. 

Goście Twojej restauracji zwrócą uwagę na ubiór pracowników. Nie musisz każdemu pracownikowi przygotowywać takiego fartuchu. Fartuchy kuchenne należy częściej wymieniać, ponieważ są bardzo poplamione. Kelner może nosić taką odzież w pracy przez długi czas, a będzie ona wymagała tylko prania raz w tygodniu. Najlepiej jeśli kolor logo i fartucha będzie dopasowany, aby zrobić dobre wrażenie na Twoim kliencie. Materiał wykonania tej odzieży jest znaczący dla Ciebie, ponieważ unikniesz problemów z nim i częstej wymiany stroju firmowego.