Ponadczasowe długopisy reklamowe

Bardzo długo nosiłem się z decyzją o rezygnacji z pracy i rozpoczęciu własnej działalności, ale zawsze było coś, co powstrzymywało mnie przed takim ruchem. Z czasem jednak doszedłem do etapu, kiedy pospłacałem wszystkie kredyty, dzieci przestały wymagać już tyle opieki a moje doświadczenie było na tyle duże, że nie bałem się już podjęcia ryzyka i otworzyłem swoją pierwszą działalność gospodarczą. Spodziewałem się, że początki będą trudne, ale myślałem jednak, że łatwiej będzie mi szło pozyskiwanie klientów.

Zalety długopisów z własnym nadrukiem

tanie długopisy reklamowe z własnym nadrukiemSzybko zorientowałem się, że dobre przygotowanie merytoryczne nie wystarczy, żeby samodzielnie rozkręcić firmę. Nawet moi wieloletni klienci, którzy zdecydowali się kontynuować współpracę ze mną ewidentnie byli zaskoczeni, że odwiedzając ich nie dostali żadnego upominku tak, jak to miało miejsce w moim poprzednim miejscu pracy. Nie sądziłem, że tyle osób zwraca tak dużą uwagą na rzeczy, które zawsze odbierałem jako marnowanie pieniędzy firmowych. Najwyraźniej myliłem się i jednak marketing jest potrzebny. Ponieważ nie byłem przygotowany na taki dodatkowy wydatek zdecydowałem, że na początek zamówię tanie długopisy reklamowe z własnym nadrukiem, żeby zobaczyć na ile ludzie tak naprawdę przywiązują wagę do gadżetów. Zależało mi jednak, żeby długopisy naprawdę dobrze pisały, więc nie zdecydowałem się też na całkowicie najtańszą opcję. I muszę przyznać, że ten mały eksperyment przyniósł zadziwiająco pozytywne efekty. Bardzo szybko musiałem zamówić dodatkową partię długopisów, ponieważ pierwsza rozeszła się jak świeże bułeczki. Dopiero wtedy zdałem sobie sprawę, dlaczego marketing jest tak ważny i co muszą zmienić, żeby liczba moich klientów się zwiększyła. Cenną lekcją było jednak to, że nie liczy się koszt gadżetu, ale jego jakość i odpowiedni pomysł. Moje długopisy firmowe były tanie, bo proste, ale pisały bardzo dobrze i tym się wyróżniały. Ich kolorystyka stanowiła też bardzo dobre tło do nadruku z nazwą mojej firmy, dzięki czemu mogłem zaoferować klientom tanie, ale dobre gadżety reklamowe.

Od momentu, kiedy zrozumiałem sens wręczania upominków reklamujących moją firmę ruszyłem z miejsca i stale zwiększam liczbę swoich klientów i ilość otrzymywanych od nich zleceń. Rozwijam też wachlarz gadżetów reklamowych, chociaż w kwestii długopisów zmian nie przewiduję, ponieważ ten model, który wykorzystuję od początku świetnie się sprawdza, a proste, tradycyjne długopisy w kolorach nawiązujących do logo mojej firmy stały się moim małym znakiem charakterystycznym.